2008年4月6日星期日

張偉文
Template:Cantonese Template:Infobox singer
張偉文(Cheung Wai Man,Donald) 係一位香港老牌歌手。佢近年除咗重新推出唱片以後,仲搞咗很多場演唱會,專門演唱香港舊時流行嘅歌曲。
佢出道已經成二十幾年,聲線係以渾厚磁性同埋溫柔深邃出名,係個名副其實嘅實力派歌手。喺1978 年,佢喺無線業餘歌唱大賽入面以一首《離別的叮嚀》勇奪冠軍,半年後仲同永恆唱片簽成合約,正式踏上星途。喺 78 至到 82 年間,佢總共推出咗 6 張個人大碟,成績十分唔錯,銷量最高嘅一張曾經賣過三十萬張(不計海外市場),榮獲十大金曲獎,佢亦都得到『工廠妹王子』嘅稱號。
1985 年,佢放棄台前演出轉咗去幕後發展,開始咗 18 年嘅和音生涯,曾經擔任香港著名歌星汪明荃張國榮許冠傑譚詠麟林子祥等嘅和音,有『和音界天王』嘅稱號。多年嚟佢知名不衰嘅金曲,譬如 "離別的叮嚀"(安平追想曲/離別再叮嚀)、"我是痴情無限"、"再會了,野茉莉"、"故鄉的雨"、"你有我就夠"、"處處是家鄉" 等等都喺香江廣為流傳,因佢把聲溫柔迷人,真係好難有人可以勁過佢,所以又畀傳媒加以『靚聲王』呢個美譽。
2003 年,佢推出咗《唱好女人》個人專輯,銷量達到白金,趁住個勢喺香港伊莉莎白體育館舉行咗四場 "唱好女人演唱會",場場爆滿。第二年再舉行咗"04 好聽演唱會",事業達到高峰,趁住勢頭大好舉行咗 05 年嘅 "唱好自己演唱會"。這幾場演唱會都掀起熱潮,可以話每次都冇位淨,兼且佢推出嘅唱片幾乎全部大賣,搞到佢呢位『靚聲王』喺退居和音之位沉寂咁多年之後,超快用復出之實力派歌手嘅身份紅翻晒,攞到大量中年人士同經典金曲歌迷嘅熱烈支持。佢專屬嘅張偉文歌迷會亦喺 2005 年正式成立埋添。
2007年,仲第一次用個人演唱會踏足香港體育館(紅館)舉行演唱會,但佢喺新城電台表示希望係27歲踏足。

沒有留言:

Habibi.hk