2007年12月6日星期四


英格蘭超級足球聯賽英文The FA Premier League香港人多數叫英超),係英國嘅最頂級足球聯盟賽事。
英超聯賽畀人嘅一貫比賽形象係節奏快,攻勢組織多,參賽嘅球員亦非常搏命;而喺英超搵食嘅足球員,多數係來自世界唔同國家嘅超高質素足球員,因此比起其他一般嘅聯賽有高好多嘅比賽水準;亦因為咁嘅原因,喺東南亞好多地方嘅人(包括香港)都比較鍾意睇英超嘅賽事。
依家英超係由一間叫 The Football Association Limited(足球總會有限公司,多數人叫足總)嘅機構管理。

英超 歐洲賽事名額(2006/2007年球季)
以下為2006/2007年球季參加歐洲賽事名額分配:

歐洲聯賽冠軍盃

  • 冠軍及亞軍隊伍直接出線參加小組賽
    聯賽季軍、第四名参加外圍賽第三圈賽事,此圈勝出的球隊可出線參加小組賽階段,落敗者則會轉戰歐洲足協盃
    歐洲足協盃

    • 聯賽第五名:可參加第一圈賽事
      英格蘭足總盃冠軍:可參加第一圈賽事(如足總盃冠軍已經奪取參加歐聯的名額,該名額由亞軍隊伍取代,萬一亞軍隊伍亦取得參加歐聯的名額的話,最後則由聯賽第6名隊伍補上。)
      英格蘭聯賽盃冠軍:可參加第一圈賽事(如聯賽盃冠軍已經奪取參加歐聯的名額,該名額由聯賽第6名隊伍補上,如果聯賽第6名隊伍填補英格蘭足總盃冠軍的位置,最後由聯賽第7名隊伍取代。)
      圖圖盃進入次圈的球隊,便可參加來季的歐洲足協盃。

沒有留言:

Habibi.hk